Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със сензора и друго !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от alfata1971 Покажи съобщение
    Майстора който чете колата ми каза ,че налягането на помпата е със 10 бара по малко след като загрее .Като достигне температура 82 градуса или затопли нафтата влиза във авариен режим и светва чека.Ако нещо съм сгрешил от думите на майстора значи той греши.Що се отнася до дюзите,работят добре и няма проблем с тях.Утре със другата помпа и след това пиша какво ще правя ако не става нищо според майстора.Все си мисля,че този път ще имам късмет
    Налягането на изхода на помпата за ниско налягане мерено ли е? Така и не разбрах, коя от двете помпи ще сменяте. Да не се окаже накрая, че всичко е заради задръстен горивен филтър или боклуци в резервоара.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Сменил съм горивен,масло и маслен.Утре съм уговорил смяна на помпата на високото налягане при майстори които се занимават само със алфа и италиански коли.Засега толкова защото другото ще се разбере утре.
      алфата 666

      Comment


      • #33
        И така ,колата хвърчи и лети !!! Без да пуши черен дим,без да гасне мотора и без да свети чека.Проблема е бил...4 бг дюзи.Обаче да ви кажа сега нещо ! !! Много е важно човек да попадне на друг човек ,който разбира (мАйстор ).Иначе ви благодаря на всички ,които ми дадохте съвет.Чакам със нетърпение да съмнение и да е яхна.Просто този мотор е много добър.Поздрави на Коко без който нямаше да се справя.
        алфата 666

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от alfata1971 Покажи съобщение
          И така ,колата хвърчи и лети !!! Без да пуши черен дим,без да гасне мотора и без да свети чека.Проблема е бил...4 бг дюзи.Обаче да ви кажа сега нещо ! !! Много е важно човек да попадне на друг човек ,който разбира (мАйстор ).Иначе ви благодаря на всички ,които ми дадохте съвет.Чакам със нетърпение да съмнение и да е яхна.Просто този мотор е много добър.Поздрави на Коко без който нямаше да се справя.
          Ммм, да. Само със сменяне на части на изуст не става.
          Айде много безаварийни!
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от alfata1971 Покажи съобщение
            И така ,колата хвърчи и лети !!! Без да пуши черен дим,без да гасне мотора и без да свети чека.Проблема е бил...4 бг дюзи.Обаче да ви кажа сега нещо ! !! Много е важно човек да попадне на друг човек ,който разбира (мАйстор ).Иначе ви благодаря на всички ,които ми дадохте съвет.Чакам със нетърпение да съмнение и да е яхна.Просто този мотор е много добър.Поздрави на Коко без който нямаше да се справя.
            Ами проблемните дюзи се ловят с МЕС - има корекция на впръскването. Ма много хора не го гледат въобще. И как така при близо 1200 бара, 10 се оказаха фатални? А до 1450.

            И още нещо - как ще ги измериш с манометър ЕКО? Тук ниското налягане не е като при JTS

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Ами проблемните дюзи се ловят с МЕС - има корекция на впръскването. Ма много хора не го гледат въобще. И как така при близо 1200 бара, 10 се оказаха фатални? А до 1450.

              И още нещо - как ще ги измериш с манометър ЕКО? Тук ниското налягане не е като при JTS
              Кое как да ги измеря с манометър?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Не знам и не разбирам.Сега колата е перфектна.Смених дюзите със втора употреба и колата стъпва тук-там.
                алфата 666

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Кое как да ги измеря с манометър?
                  Пост №29. Преди това той говори за ВН, а и датчик за НН няма

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Пост №29. Преди това той говори за ВН, а и датчик за НН няма
                    Говори за ВН, щото така са му казали и както стана ясно, това е било погрешно.

                    В пост 31 говоря за мерене налягането на изхода на помпата за ниско налягане.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment

                    Working...
                    X